Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts

piątek, 14 września 2012

Odnaleziona perełka

Trend na plisowane spódniczki bynajmniej nie jest najnowszy, ta którą mam na sobie posiadam już ponad rok, a jej historia jest znacznie dłuższa, jest to dzieło krawcowej-czarodziejki, ale jakoś nie czułam się w niej najlepiej, musiała przeleżeć swoje w szafie, żebym teraz nadała jej tytuł ,,odnalezionej perełki''. W połączeniu z grubszym sweterkiem sprawdza się na spacerze we wrześniowe popołudnie. Choć to połączenie było bardzo spontaniczne to okazało się tak wygodne, że mam nadzieję, że pogoda będzie na tyle łaskawa, żebym mogła je jeszcze powtórzyć:)









sweterek, torba:  H&M

7 komentarze:

odrobina-mody pisze...

swietna ta spodniczka, kobieca: )

WhoneedsChanel? pisze...

U mnie w szafie jest podobnie, często odkładam coś żeby sobie "poleżało" aż w końcu dojdę do wniosku, że jednak będę w tym chodzić ;) gorzej jak dojdę do takiego wniosku, gdy już tą rzecz komuś oddam :P

Pozdrawiam
http://whoneedschanel.blogspot.com/

Sandra pisze...

prześliczny zestaw :)

Unknown pisze...

swietna spódnica i torebka mi sie bardzo podoba :)
____________________________
www.manandwomanview.blogspot.com

Unknown pisze...

no tak plisowana spódniczka przezywa teraz swój renesans! a na Tobie wygada ślicznie prz tych opalonych nogach :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miły komentarz! :)

http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

Ejbii pisze...

Bardzo fajny zestaw, cudna torebka! :)

Anonimowy pisze...

bardzo fajny zestaw :)

About Me

Moje zdjęcie
lumvel
Pilnie poszukuję fotografa z Katowic/okolic, jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o kontaktu mailowy:)
Wyświetl mój pełny profil