Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts

czwartek, 13 września 2012

summer time time time

Ciężko mi to pisać, ale niestety rzeczywistość jest brutalna: lato dobiega końca, dobrze, że we wspomnieniach czas beztroski można przywoływać cały rok:). Choć nasze polskie morze należy zdecydowanie do kapryśnych to jakaś magiczna siła sprawia, że chcę tutaj wracać co roku i co roku na nowo odkrywać znane już mi miejsca. Teraz póki co, nadeszła najwyższa pora, na nadrobienie modowych, zaległości i kompletowaniu jesiennej garderoby. Jest to zdecydowanie jeden z największych, choć może też jedyny powód, aby się uśmiechnąć na myśl, że lato ustępuje miejsca jesieni. W zimne, ponure wieczory, zdjęcia zrobione podczas dwumiesięcznego pobytu na Półwyspie Helskim będą moją namiastką słońca, szumu morza i klimatu jaki można poczuć tylko w wakacje.
















0 komentarze:

About Me

Moje zdjęcie
lumvel
Pilnie poszukuję fotografa z Katowic/okolic, jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o kontaktu mailowy:)
Wyświetl mój pełny profil