Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts

poniedziałek, 28 maja 2012

Naleśnioki na piwie

Koniec dnia można zakończyć miłym naleśnikowym akcentem, myślę że naleśnik na piwie byłby w sam raz:
- szklanka piwa
- 250 gram mąki
- szklanka wody
- 3 jajka
- oliwa
- sól
-pieprz



1. Piwo, jajka, oliwę, sól, pieprz i mąkę mieszamy do uzyskania gęstego ciasta. Następnie wstawiamy do lodówki najlepiej na 1h może być krócej.


2. Wyciągamy po określonym czasie, dodajemy wodę, dobrze mieszając. Możemy przystąpić do smażenia (oczywiście bez oleju)


Następnie przychodzi czas na przygotowanie farszu. Ja przyrządziłem taki:
- kostka twarogu
- szczypior
- koperek
- pieprz
- ser feta
Oczywiście jak każdy twarożek mieszamy doprawiamy i gotowe. Dla bardziej wymagających kucharzy polecam mięsny farsz, zamiast twarogu dodajemy mięso mielone wcześniej podsmażone oraz koncentrat pomidorowy.


Oto efekt mojej pracy.

Dodam, że świetnie smakują zimne :-) 

Jeżeli macie jakieś pomysły do zmodyfikowania przepisu chętnie posłucham. Pozdrawiam i życzę smacznego:)






0 komentarze:

About Me

Moje zdjęcie
lumvel
Pilnie poszukuję fotografa z Katowic/okolic, jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o kontaktu mailowy:)
Wyświetl mój pełny profil