Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts

wtorek, 18 września 2012

kwiaty

Motyw kwiatowy dopadł nas masowo już wiosną, na szczęście w jesiennych kolekcjach też się pojawił, dzięki czemu spodnie, które kupiłam już ładnych parę miesięcy temu,(zresztą atakowały nas z prawie każdego bloga) teraz również mogę wykorzystać. Wiosną kwiaty przypominały mi o nadchodzącym lecie, teraz noszone do botków, bądź z grubszym swetrem kojarzą mi się z przemijającym latem i naszą polską złotą jesienią(mam nadzieję, że taka właśnie będzie!).






spodnie: H&M
T- shirt: House

18 komentarze:

Shopaholic pisze...

jaakie cudowne spodnie! <3
WPADAJ DO MNIE WYGRAĆ BUTY :)

Unknown pisze...

cudne spodnie :)

k o t k a r o l a pisze...

nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci tych spodni ;) super !

mespeel pisze...

wow, spodnie masz genialne po prostu :)


Kochana, KONKURS na moim blogu! do wygrania dowolny zegarek i dowolna bransoletka! :) zachęcam do wzięcia udziału :)

WatermelonSquare pisze...

piekne butki!! :) pozdrawiam

katie-style pisze...

świetnie :)

zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

Unknown pisze...

oj jakie te spodnie są sliczne <3 zapraszam do mnie ;*

http://www.fashionable.com.pl/ pisze...

Uwielbiam motywy kwiatowe, wyglądasz fantastycznie!

Unknown pisze...

te spodnie są naprawdę fajne i do tego bardzo charakterystyczne! w sumie żałuje, że sobie takich nie sprawiłam.. pozdrawiam!

http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

Madlen pisze...

bardzo fajne spodnie. Buty też mi się podobają.

siss.machine pisze...

spodnie super!

Aneta pisze...

świetnie spodnie i bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)

zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

Unknown pisze...

So beautiful pants!!!

Just want to let you know that I am running a Giveaway on mu blog! Maybe you want to participate!

Kisses,

Nicole

www.nicoleta.me

GIVEAWAY on my blog!

Anonimowy pisze...

Te spodnie są po prostu rewelacyjne! Świetnie wyglądasz :)

Marta :) pisze...

Wyglądasz ślicznie! Osobiście wybrałabym delikatniejsze buty, ale niestety mamy już jesień :)

Charlotta&Marlii pisze...

Świetna stylizacja jednak postawiłabym na inne buty ponieważ te "przytłaczają" kwiatki na spodniach ale całościowo super, podoba mi się ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ^^

http://charlottamarlii.blogspot.com/

shiny syl pisze...

super te spodnie, fajnie je uspokoiłaś białą bluzką:)

katie-style pisze...

świetny zestaw! :)

About Me

Moje zdjęcie
lumvel
Pilnie poszukuję fotografa z Katowic/okolic, jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę o kontaktu mailowy:)
Wyświetl mój pełny profil